Platobné podmienky

Na zaplatenie tovaru poskytujeme len overené a bezpečné možnosti.

platobne podmienky

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Svojim zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety, a preto pri platbe dbáme na bezpečnosť, pohodlie ale aj individuálne preferencie.

Dobierka

Pri spôsobe zvolenia dopravy doručenia balíka kuriérom na dobierku bude objednaný tovar odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim a ten ho zaplatí kuriérovi až pri jeho prevzatí.

Priamy vklad na účet

Pri zvolení spôsobu platby priameho vkladu na účet bude tovar po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby. Inštrukcie na uhradenie objednávky budú kupujúcemu zobrazene po úspešnej objednávke.

Majte na pamäti, že banka Vám peniaze odráta z účtu okamžite, kým ju však banka prevedie k nám, môže trvať 1 deň.

Internetbanking je v správe vašej banky a tá zodpovedá za ich bezpečnosť. PanaVita s.r.o. nemá na internetbanking žiadny dosah a v prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa ich fungovania, prosíme, kontaktujte svoju banku.

Platba kartou online (CardPay)

Rýchla a bezpečná platba za tovar platobnou kartou (kreditnou alebo debetnou) cez internet prostredníctvom platobnej brány CardPay. Po kliknutí na „Objednať s povinnosťou platby“ budete presmerovaný na internetovú stránku platobnej brány banky, kde v zabezpečenom prostredí zadáte údaje z vašej platobnej karty. Výhodou platobných brán je aj to, že prevod prebehne takmer okamžite.

Po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita bude tovar zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby.

Osobný odber

Pri zvolení osobného odberu bude tovar možné zaplatiť v hotovosti priamo na adrese sídla spoločnosti.

Po zaplatení a prevzatí tovaru kupujúci dostane faktúru (daňový doklad) na emailovú adresu, z ktorej bola vykonaná objednávka.

Otázky ohľadom reklamácie a vrátenia tovaru (FAQ)

Aká je lehota na odstúpenie od zmluvy?

Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní

  • odo dňa prevzatia tovaru,
  • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
  • odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
Za akých podmienok môžem odstúpiť od zmluvy?

Všetky podmienky a možnosti na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.

Kam mám poslať reklamovaný tovar?

Reklamovaný tovar nám pošlite na adresu sídla spoločnosti Panavita. Pred poslaním tovar najskôr vhodne zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.

Kedy mi budú vrátené peňažné prostiedky?

Peňažné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sme ich prijali.

Je možné vrátiť každý produkt?

Pokiaľ produkt nebol vybalený, je možné po dohode s reklamačným oddelením tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.

Potrebujete poradiť?

+421 949 688 034

počas pracovných dní
9:00 - 17:00

panavita@panavita.sk

Na Vaše dotazy
odpovieme čo najskôr

Povedzte o nás ostatným!
Nákupný košík
Prihlásiť sa

Nemáte ešte účet?

Facebook Twitter E-mail Pinterest Telegram
0 Nákupný zoznam
0 položky Košík
Ponuka