Ako môžem za tovar zaplatiť?
Svojim zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety, a preto pri platbe dbáme na bezpečnosť, pohodlie ale aj individuálne preferencie.
Dobierka
Pri spôsobe zvolenia dopravy doručenia balíka kuriérom na dobierku bude objednaný tovar odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim a ten ho zaplatí kuriérovi až pri jeho prevzatí.
Priamy vklad na účet
Pri zvolení spôsobu platby priameho vkladu na účet bude tovar po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby. Inštrukcie na uhradenie objednávky budú kupujúcemu zobrazene po úspešnej objednávke.
Majte na pamäti, že banka Vám peniaze odráta z účtu okamžite, kým ju však banka prevedie k nám, môže trvať 1 deň.
Internetbanking je v správe vašej banky a tá zodpovedá za ich bezpečnosť. PanaVita s.r.o. nemá na internetbanking žiadny dosah a v prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa ich fungovania, prosíme, kontaktujte svoju banku.
Platba kartou online (CardPay)
Po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita bude tovar zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby.
Osobný odber
Pri zvolení osobného odberu bude tovar možné zaplatiť v hotovosti priamo na adrese sídla spoločnosti.
Po zaplatení a prevzatí tovaru kupujúci dostane faktúru (daňový doklad) na emailovú adresu, z ktorej bola vykonaná objednávka.
Otázky ohľadom reklamácie a vrátenia tovaru (FAQ)
Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
- odo dňa prevzatia tovaru,
- odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
- odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
Všetky podmienky a možnosti na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.
Reklamovaný tovar nám pošlite na adresu sídla spoločnosti Panavita. Pred poslaním tovar najskôr vhodne zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.
Peňažné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sme ich prijali.
Pokiaľ produkt nebol vybalený, je možné po dohode s reklamačným oddelením tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.
Potrebujete poradiť?
+421 949 688 034
počas pracovných dní
9:00 - 17:00
panavita@panavita.sk
Na Vaše dotazy
odpovieme
čo najskôr