Veríme, že každý nákup by mal byť čo najpohodlnejší, a preto sme pre vás pripravili rôzne možnosti platieb.

Či už dávate prednosť platbe na dobierku, bankovému prevodu alebo platbe kartou, náš systém je navrhnutý tak, aby vždy poskytoval bezpečnosť a spoľahlivosť.

Pripomíname, že bez platnej objednávky od vás nikdy nebudeme vyžadovať žiadne platby. Vaša spokojnosť a bezpečnosť sú pre nás prioritou.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Svojim zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety, a preto pri platbe dbáme na bezpečnosť, pohodlie ale aj individuálne preferencie. Naše služby sú prispôsobené na mieru vašim potrebám a očakávaniam.

Dobierka

Pri spôsobe zvolenia dopravy doručenia balíka kuriérom na dobierku bude objednaný tovar odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim a ten ho zaplatí kuriérovi až pri jeho prevzatí.

Platba kartou online (CardPay)

Rýchla a bezpečná platba za tovar platobnou kartou (kreditnou alebo debetnou) cez internet prostredníctvom platobnej brány CardPay. Po kliknutí na „Objednať s povinnosťou platby“ budete presmerovaný na internetovú stránku platobnej brány banky, kde v zabezpečenom prostredí zadáte údaje z vašej platobnej karty. Výhodou platobných brán je aj to, že prevod prebehne takmer okamžite.

Po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita bude tovar zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby.

Priamy vklad na účet

Pri zvolení spôsobu platby priameho vkladu na účet bude tovar po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby. Inštrukcie na uhradenie objednávky budú kupujúcemu zobrazene po úspešnej objednávke.

Majte na pamäti, že banka vám peniaze odráta z účtu okamžite, kým ju však banka prevedie k nám, môže trvať 1 deň.

Internetbanking je v správe vašej banky a tá zodpovedá za ich bezpečnosť. PanaVita s.r.o. nemá na internetbanking žiadny dosah a v prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa ich fungovania, prosíme, kontaktujte svoju banku.

Osobný odber

Pri zvolení osobného odberu bude tovar možné zaplatiť v hotovosti priamo na adrese sídla spoločnosti, alebo po predchádzajúcej dohode.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Svojim zákazníkom sa snažíme vyjsť v ústrety, a preto pri platbe dbáme na bezpečnosť, pohodlie ale aj individuálne preferencie. Naše služby sú prispôsobené na mieru vašim potrebám a očakávaniam.

Dobierka

Pri spôsobe zvolenia dopravy doručenia balíka kuriérom na dobierku bude objednaný tovar odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim a ten ho zaplatí kuriérovi až pri jeho prevzatí.

Platba kartou online (CardPay)

Rýchla a bezpečná platba za tovar platobnou kartou (kreditnou alebo debetnou) cez internet prostredníctvom platobnej brány CardPay. Po kliknutí na „Objednať s povinnosťou platby“ budete presmerovaný na internetovú stránku platobnej brány banky, kde v zabezpečenom prostredí zadáte údaje z vašej platobnej karty. Výhodou platobných brán je aj to, že prevod prebehne takmer okamžite.

Po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita bude tovar zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby.

Priamy vklad na účet

Pri zvolení spôsobu platby priameho vkladu na účet bude tovar po pripísaní platby na účet spoločnosti PanaVita zaslaný kuriérom na adresu uvedenú kupujúcim bez ďalšej povinnosti platby. Inštrukcie na uhradenie objednávky budú kupujúcemu zobrazene po úspešnej objednávke.

Majte na pamäti, že banka Vám peniaze odráta z účtu okamžite, kým ju však banka prevedie k nám, môže trvať 1 deň.

Internetbanking je v správe vašej banky a tá zodpovedá za ich bezpečnosť. PanaVita s.r.o. nemá na internetbanking žiadny dosah a v prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa ich fungovania, prosíme, kontaktujte svoju banku.

Osobný odber

Pri zvolení osobného odberu bude tovar možné zaplatiť v hotovosti priamo na adrese sídla spoločnosti, alebo po predchádzajúcej dohode.

Pri nákupe nad 70 € neuhrádzate dopravu. Zaplatíme ju za vás!

V prípade akéhokoľvek problému okamžite napíšte

Veríme, že platba prebehne v poriadku. Napriek tomu, ak si pri platbe alebo doručovaní všimnete nejakú drobnosť, ktorá sa vám nepáči, budeme veľmi radi, ak nám napíšete alebo zavoláte. Spätná väzba je pre nás najdôležitejším prvkom, aby sme sa mohli neustále zlepšovať.

Otázky ohľadom prepravy (FAQ)

1Aká je lehota na odstúpenie od zmluvy?

Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní

  • odo dňa prevzatia tovaru,
  • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
  • odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
2Za akých podmienok môžem odstúpiť od zmluvy?

Všetky podmienky a možnosti na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.

3Kam mám poslať reklamovaný tovar?

Reklamovaný tovar nám pošlite na adresu sídla spoločnosti Panavita. Pred poslaním tovar najskôr vhodne zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.

4Kedy mi budú vrátené peňažné prostiedky?

Peňažné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sme ich prijali.

5Je možné vrátiť každý produkt?

Pokiaľ produkt nebol vybalený, je možné po dohode s reklamačným oddelením tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.