Vrátenie tovaru a reklamácie

Chcete niektorý tovar vrátiť alebo reklamovať? Radi Vám s tým pomôžeme.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Dodali sme vám tovar, ktorý vám nevyhovuje, alebo s ním jednoducho nie ste z nejakého dôvodu spokojní? Verte nám, že sme sa snažili zaobchádzať s vašou objednávkou s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou a chápeme, aké je nepríjemné, keď nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si zakúpili.

Chceme, aby ste boli spokojní nielen s nami, ale aj s našimi výrobkami, a preto sme pripravení okamžite riešiť vaše požiadavky na vrátenie tovaru.

Ako môžete vrátiť tovar alebo oznámiť reklamáciu?

Reklamácie a vrátenie tovaru sú u nás jednoduché. Všetko, čo musíte urobiť je, aby vrátený tovar spĺňal určité podmienky.

Základnou podmienkou je, aby ste tovar, o ktorý nemáte záujem neotvárali. Takýto tovar je ďalej nepredajný. Vy by ste si tiež nekúpili výživový doplnok, ktorý už bol otvorený a používaný niekým iným. Dôležité je postupovať podľa našich obchodných podmienok.

Chcete nám zakúpený tovar vrátiť?

V zmysle obchodných podmienok Vám vyhovieme.

Bol Vám dopravcom doručený poškodený tovar?

Vymeníme Vám ho za iný.

Dostali ste nekompletnú objednávku?

Chýbajúci tovar Vám pošleme.

Bol Vám doručený iný tovar?

Nesprávny tovar Vám vymeníme.

Postup vrátenia tovaru

  • Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy vo formáte Excel alebo PDF
  • Vyplňte formulár - budeme radi, ak uvediete aj dôvod vrátenia, aby sme vedeli, čo máme ďalej zlepšiť
  • Vytlačte formulár a podpíšte ho
  • V ideálnom prípade priložte daňový doklad - faktúru
  • Formulár a faktúru vložte do balíka, ktorý bude obsahovať kompletný vrátený tovar. Zásielka by mala byť zabalená tak, aby obal bol dostatočný na to, aby nedošlo k poškodeniu výrobku počas prepravy.
  • Odoslať na našu adresu tradičným spôsobom, samozrejme bez dobierky 🙂 Zásielky s dobierkou nemôžeme akceptovať.
Vrátenie tovaru a reklamácia PanaVita

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Vašu žiadosť zvyčajne spracujeme do 14 pracovných dní od prijatia zásielky.

Ako správne zabaliť produkt, ktorý nám zasielate?

1. Vyberte vhodné balenie

Pri balení produktu, ktorý nám vraciate odporúčame použiť rovnaké balenie v akom Vám bol dodaný.
Ak to nie je možné, použite iný vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu.
Pri balení dbajte na to, aby v krabici nevznikali prázdne miesta.

2. Chráňte produkt, ktorý nám posielate

Prázdne miesta v krabici vyplňte vhodnou výplňou. Môžete použiť staré noviny, bublinkovú fóliu alebo polystyrén. Produkt umiestňujte do stredu krabice. Vyhnite sa umiestneniu do rohov. Predídete tak poškodeniu pri preprave.

3. Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty

Do zásielky pribaľte príslušný reklamačný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.
Balík pevne zlepte, napríklad lepiacou páskou.

Viac informácií

Pokúsili sme sa opísať najdôležitejšie veci. Napriek tomu, ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácií, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať. Samozrejme, k dispozícii sú vám aj kompletné obchodné podmienky, kde sa dozviete všetko do bodky.

Nakupovanie z českej republiky PanaVita

Otázky ohľadom reklamácie a vrátenia tovaru (FAQ)

Aká je lehota na odstúpenie od zmluvy?

Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní

  • odo dňa prevzatia tovaru,
  • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
  • odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
Za akých podmienok môžem odstúpiť od zmluvy?

Všetky podmienky a možnosti na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.

Kam mám poslať reklamovaný tovar?

Reklamovaný tovar nám pošlite na adresu sídla spoločnosti Panavita. Pred poslaním tovar najskôr vhodne zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.

Kedy mi budú vrátené peňažné prostiedky?

Peňažné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sme ich prijali.

Je možné vrátiť každý produkt?

Pokiaľ produkt nebol vybalený, je možné po dohode s reklamačným oddelením tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.

Potrebujete poradiť?

+421 949 688 034

počas pracovných dní
9:00 - 17:00

[email protected]

Na Vaše dotazy
odpovieme čo najskôr

Povedzte o nás ostatným!
Nákupný košík
Prihlásiť sa

Nemáte ešte účet?

Facebook X E-mail Pinterest Telegram
0 položky Košík
Ponuka