Reklamácie a vrátenie tovaru

Chcete niektoré produkty vrátiť alebo reklamovať? Radi Vám s tým pomôžeme.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako môžem vrátiť produkty alebo oznámiť reklamáciu?

Môžu nastať rôzne situácie, pri ktorých chcete odstúpiť od zmluvy:

  • Chcete reklamovať poškodený tovar?
  • Jednoducho ste si kúpu z iného dôvodu rozmysleli?

Reklamácie a vrátenie tovaru sú u nás jednoduché. Všetko, čo musíte urobiť je, aby vrátený tovar spĺňal určité podmienky.

Základnou podmienkou je, aby ste tovar, o ktorý nemáte záujem neotvárali. Takýto tovar je ďalej nepredajný. Vy by ste si tiež nekúpili výživový doplnok, ktorý už bol otvorený a používaný niekým iným. Dôležité je postupovať podľa našich obchodných podmienok.

Chcete nám zakúpený produkt vrátiť?

V zmysle obchodných podmienok Vám vyhovieme.

Bol Vám dopravcom doručený poškodený produkt?

Vymeníme Vám ho za iný.

Dostali ste nekompletnú objednávku?

Chýbajúci tovar Vám pošleme.

Bol Vám doručený iný produkt?

Nesprávny tovar Vám vymeníme.

Ako správne zabaliť produkt, ktorý nám zasielate?

1. Vyberte vhodné balenie

Pri balení produktu, ktorý nám vraciate odporúčame použiť rovnaké balenie v akom Vám bol dodaný.
Ak to nie je možné, použite iný vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu.
Pri balení dbajte na to, aby v krabici nevznikali prázdne miesta.

2. Chráňte produkt, ktorý nám posielate

Prázdne miesta v krabici vyplňte vhodnou výplňou. Môžete použiť staré noviny, bublinkovú fóliu alebo polystyrén. Produkt umiestňujte do stredu krabice. Vyhnite sa umiestneniu do rohov. Predídete tak poškodeniu pri preprave.

3. Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty

Do zásielky pribaľte príslušný reklamačný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.
Balík pevne zlepte, napríklad lepiacou páskou.

Otázky ohľadom reklamácie a vrátenia tovaru (FAQ)

Aká je lehota na odstúpenie od zmluvy?

Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní

  • odo dňa prevzatia tovaru,
  • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí
  • odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
Za akých podmienok môžem odstúpiť od zmluvy?

Všetky podmienky a možnosti na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.

Kam mám poslať reklamovaný tovar?

Reklamovaný tovar nám pošlite na adresu sídla spoločnosti Panavita. Pred poslaním tovar najskôr vhodne zabaľte, aby sa počas prepravy nepoškodil. Do zásielky pribaľte príslušný formulár, aby sme mohli rýchlo identifikovať Váš problém.

Kedy mi budú vrátené peňažné prostiedky?

Peňažné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to rovnakým spôsobom ako sme ich prijali.

Je možné vrátiť každý produkt?

Pokiaľ produkt nebol vybalený, je možné po dohode s reklamačným oddelením tovar vrátiť. Nesmie byť však porušená pečať na obale produktu.

Máte otázky?

+421 949 688 034

počas pracovných dní
8:30 - 17:00

panavita@panavita.sk

Odpovieme Vám čo najrýchlejšie

Povedzte o nás ostatným!